Z Herního Nadšence k Online Lektorovi - Cesta plná Minecraftu a Vzdělání

Z Herního Nadšence k Online Lektorovi - Cesta plná Minecraftu a Vzdělání

 

Rozhovor s Jakubem Hniličkou, lektorem Online Minecraft kroužků:

 

Moderátor: Dobrý den, dnes si povídáme s Jakubem Hniličkou, lektorem Online Minecraft kroužků. Jakube, rád bych Ti položil několik otázek ohledně Tvého působení v Bridge Academy. Mohl bys nám nejprve říct něco o své historii a vzdělání?

 

Jakub Hnilička: Určitě! Mým zájmem je programování a zejména Minecraft a Java. V minulosti jsem se účastnil různých kroužků zaměřených na tyto oblasti a momentálně jsem členem NEO týmu. Baví mě tvořit a sdílet své znalosti s ostatními.

 

Moderátor: Skvělé, je skvělé mít tě jako součást našeho týmu. Co tě vedlo k myšlence stát se lektorem na našich kroužcích? Sám jsi byl účastníkem našich kroužků?

 

Jakub Hnilička: Ano, byl jsem účastníkem Bridge Academy kroužků a vždycky mě Minecraft hodně bavil. Naučil jsem se, jak se dá hodně věcí v Minecraftu udělat a dokázal jsem také poradit kamarádům. Vyzkoušet si roli asistenta lektorovi pro mě byla zajímavá příležitost.

 

Moderátor: To je skvělé, že si našel radost ve vzdělávání a předávání svých znalostí. Kam by sis chtěl ve spolupráci s Bridge Academy ještě posunout?

 

Jakub Hnilička: V současné době se snažím rozvíjet jako asistent mentora, ale do budoucna si mohu představit i roli samotného mentora. Chci se stále zlepšovat a přispívat k rozvoji kroužků, které Bridge Academy nabízí.

 

Moderátor: To zní skvěle, Jakube! Nakonec, jaké další výhody členství v NEO týmu ti přineslo?

 

Jakub Hnilička: Členství v NEO týmu mi například přineslo důležité body při přijímacím řízení na střední školu. Díky aktivitám a projektům v NEO týmu jsem získal cenné dovednosti v Minecraftu, ale také v týmové práci a komunikaci.

 

Moc si vážím příležitosti být součástí Bridge Academy a NEO týmu, a těším se na další spolupráci a příležitosti, které mi tento program přinese.

Copyright © 2024 BRIDGE Academy, Všechna práva vyhrazena.